Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

Σκέψεις: To κατι στη ζωη μας


Ενα πρωινο ξεκιναει σε ενα διαφορετικο μερος σε σχεση με τις αλλες μερες. Το πλοιο κατεφτασε επιτελους στο λιμανι. Πατωντας το ποδι εβλεπες το γκριζο να ειναι τριγυρω σου. Νεοκλασικα κτιρια ξεβαμμενα επηρεασμενα απο την οχι και τοσο ομορφη αγκαλια του νεφους και της σκονης. Φτωχοι στο δρομο να κοιταζουν αναμεσα στα σκουπιδια να βρουνε κατι σημαντικο για αυτους. διπλα ανθρωποι με το αγχος και το στρες εμφανες στα προσωπα τους να προσπαθουν να προλαβουν το λεωφορειο. Ο ενας να κοιταζει τον αλλον με μισο ματι σαν να νομιζει οτι παει να τον κλεψει. προσωπα θλιμμενα και σκυμμενα να περπατανε στο δρομο χωρις να ξερουν τι θελουν Μαλλον αυτη η ατμοσφαιρα της πολης τους εχει επηρεασει. Ισως ακομα πιο πολυ ολες αυτες οι ασχημες συγκηριες που γινονται στην εποχη μας με την ανεργια την οικονομικη ανασφαλεια και διαφορα αλλα. Ειπα μεσα μου ευτυχως που δεν ζω μεσα στη πολη αυτη να ειμαι και εγω σαν εναν απο αυτους. ομως μπορει να ειμαι σε καποια ησυχη πολη και να ειμαι δυσαρεστημενος με τον εαυτο μου. Μετα απο λιγο ειδα ενα καλο μου φιλο και με αφορμη αυτο που αντικρισα το πρωι του ειπα να ερθει μονιμα σε καποιο αλλο μερος που δεν θα εχει αυτο το δυσαρεστο κλιμα. Μου απαντησε δεν θελω να φυγω εδω εχω τα παιδια που ειναι προσκοπακια και τα προσεχω και τα αγαπω παρα πολυ και απο την αλλη εχω τη μπαντα οπου παιζω μουσικη και με τα παιδια περναω υπεροχα.

Ναι αυτος ο πολυ καλος μου φιλος δεν ηθελε να φυγει γιατι ειχε κατι το οποιο τον εκφραζε  ξεχνουσε τα δικα του προβληματα τον εκανε να  χαμογελαει και να περναει ομορφα. δεν επηρεαζοταν τοσο πολυ απο το κλιμα της πολης

Εσυ εχεις αυτο το κατι ωστε να ξυπνησεις την επομενη μερα με ενα μεγαλο χαμογελο και αισιοδοξια ωστε να ανοιξεις τα φτερα σου?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου