Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

Σκέψεις: "Έφυγες"

Καλησπερα και καλη χρονια αε ολους με υγεια αγαπη και ευτυχια. Η επομενη αναρτηση λογικα αν δεν γινει στο επομενο χρονικο διαστημα  θα γινει στα τελη Φλεβαρη λογω εξεταστικης και θα αναφερεται σε ενα προβληματισμο που εχω .οσον αφορα την επικοινωνια και ειδικα των νεων ανθρωπων

Καλη συνεχεια σε ολους

Ακολουθει η παρακατω αναρτηση




Σε εψαχνα από τα παιδικα μου χρονια
Συνεχεια σε αναζητουσα
Δεν ηξερα πως ησουν
Γιατι δεν σε ειχα ξαναδει ποτε
Και ουτε σε ειχα νιωσει
Και τελικα σε βρηκα ένα βραδυ
Οπου το χαμογελο σου ελαμπε μεσα στο σκοταδι
Με προσεγγισες και ετσι σου ανοιχτηκα
Με ενιωσες σε ενιωσα
Και μετα από λιγο καιρο ανακαλυψα ότι κατι ιδιαιτερο ειχες
Αμεσως τα τα λουλουδια ανθισαν
τα συννεφα αγκαλιασαν τα βουνα
Τα πουλια αρχησαν να κελαηδουν
και ένα ουρανιο τοξο να γεμιζει με χρωματα το τοπιο
ο κοσμος μου αλλαξε
και τα παντα θυμιζαν ένα μικρο παραδεισο
οπου όλα κυλουσαν τοσο ομορφα και τοσο γλυκα

ενιωθα σαν μικρο παιδι μεσα στην παραλια
που εφτιαχνε από το χωμα τα καστρα που ειχε χτισει
ενιωθα σαν να ειμαι σε παιδικη χαρα
οπου επαιζα ξενοιαστα μαζι με τα υπολοιπα παιδια
ωσπου μια μερα εφυγες για άλλο νησι
στο νησι της ποιησης εκει που ανοικεις
όμως εγω δεν γνωριζα ουτε βουνα ουτε θαλασσες ουτε αποστασεις
Σε ειδα να εκφραζεις τα συναισθηματα σου μεσα από ένα βιβλιο
Τοτε δακρυσα από χαρα
Γιατι με καταλαβες οσο κανενας άλλος ανθρωπος στο κοσμο
Σε ειδα να συγκινησε από ένα γραμμα
Ένα γραμμα που το εγραψα με την ψυχη μου
οπου εγγραφα ότι αισθανομουν για σενα
Σε αγγιξα , όχι με το χερι αλλα με την καρδια μου
Όπως και εσυ εκανες το ιδιο αλλα με διαφορετικο τροπο
Ένα βραδυ γνωρισα ένα άλλο προσωπο σου που δεν ειχα ξαναδει
Τρομαξα, φοβηθηκα, ηταν η άλλη πλευρα του εαυτου σου
Το επομενο πρωι εφυγες ισως για παντα,
Τα δακρυα πλεον εγιναν δακρυα λυπης και στενοχωριας
Τα καστρα που ειχα χτισει μικρο παιδι γκρεμιστηκαν
Και ετσι επεσα μεσα στο βαθυ σκοταδι
Τωρα προσπαθω να νοιωσω παλι το φως
Θα με φωτισει ο ηλιος όταν σε βρω ξανα
Ισως σε καποια άλλη μορφη
Αυτό που εψαχνα τοσο καιρο από μικρο παιδι ηταν η αγαπη
Και την βρηκα μεσα από το χαμογελο σου και μεσα στα ματια σου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου